Fizetés és visszatérítés

Itt mindent megtudhat a megrendelés fizetéséről és visszatérítéséről. Üdvözöljük, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot a részletes információkért vagy az egyes ajánlatokért. A szállítási terület jelenleg egész Európát foglalja magában.

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Unsere Bankverbindung

Sparkasse Rottal-Inn
IBAN: DE96 7435 1430 0010 5515 70
BIC: BYLADEM1EGF

Ein Symbol, das eine blaue Kreditkarte mit einem grauen Streifen und zwei weißen Rechtecken zeigt, über denen ein grünes Schild mit einem weißen Häkchen liegt, was Sicherheit oder Schutz anzeigt.

Zahlungsmöglichkeiten

  • Paypal
  • Amazon Pay
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • Klarna (Sofort, Paylater, Raten)
  • GiroPay
  • Apple Pay
  • Google Pay
Ein Symbol, das einen Kalender mit einem roten oberen Rand und einem weißen Raster mit blauen Quadraten zeigt, die Daten darstellen. In der unteren rechten Ecke befindet sich eine blaue Uhr mit gelben Zeigern, die 3 Uhr anzeigen.

Zahlungsziel

Bei Zahlung auf Rechnung ist der Rechnungsbetrag innerhalb 14 Tage nach Erhalt der Ware zu begleichen. Weitere Einzelheiten finden Sie in unseren ABG's

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Company Direct Betond

Csak a vállalati ügyfelek számára!
A Company Direct Betebithez egyszer kell aláírnia egy közvetlen terhelési mandátumot, és el kell küldenie ezt a bankjához. A társaság közvetlen terhelése nem teszi lehetővé az összegek visszaadását. Az összes részletet az ügyfél -tanácsadójától szerezheti be.


Kattintson a Letöltés ide.

Minden információ egy pillanat alatt!

Telefon: +49 8724 285960
E -mail: info@altruan.de

1. Melyik fizetési módszereket kínáljuk?

  • Különböző fizetési módszereket kínálunk, hogy a lehető legkényelmesebbé tegyük. Fizethet hitelkártyával, betéti kártyával, Paypal, Sofortüberweisung, Direct Beterhing, előrefizetés, számla vagy egyéb közös fizetési szolgáltatókkal.

2. Hogyan kérhetek visszatérítést?

  • A visszatérítés igényléséhez kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e -mailben vagy telefonon. Kérjük, készen álljon a megrendelési számra, és jelezze a visszatérítés okát. Feldolgozzuk a visszatérítési kérelmeket a feltételeink és a jogi rendelkezések szerint. A visszatérítésre való jogosultsága az egyéni körülményektől és a visszatérítés okától függ.

3. Lemondhatom a megrendelésemet, ha már fizettem?

  • Igen, lehet, hogy lemondhat egy megrendelést, amíg azt még nem küldték el. Kérjük, azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a lemondás megszervezéséhez. Ha a megrendelést már elküldték, akkor felhasználhatja a visszavonási jogot, és az árut a kézhezvételtől számított 14 napon belül visszaadhatja. A visszaküldött áruk sikeres ellenőrzése után a vételárat megtérítik.

4. Mennyi ideig tart a visszatérítés megszerzése?

  • A visszatérítési kérelem jóváhagyása után az összeget a 14 napon belül alkalmazott számlára irányítják. A banktól vagy a fizetési szolgáltatótól függően azonban néhány napot vehet igénybe, amíg az összeg megjelenik a számláján.